nog een paar kerstkaarten!

Hallo iedereen,

Hier ben ik dan met een paar kerstkaarten voor de bak.
Ik heb al een tijd niet meer meegedaan met de yvonnekerstchallange.
Dus bij deze laat ik jullie 3 voor mij eenvoudige kerstkaarten zien.
Hopelijk komt er nog meer inspiratie, Want tegen het einde van het jaar heb ik er altijd te kort en dat vind ik toch zo jammer. Dus maar hopen dat jullie er tegen kunnen om de komende weken of dagen veel kerstkaarten te zien.













Het kleine formaat van kaart gebruikt, er zijn altijd mensen die dat ook willen é. Ze zijn gemaakt zonder stempel, maar ik vind ze daarom niet minder leuk hoor.
Hopelijk vinden jullie dat ook leuk.

Met deze doe ik mee aan de: yvonne kerstchallange


merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia

Reacties

  1. Hartstikke leuke kerstkaartjes Lodia - leuk met dat stofje en supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten