Verhuist!!

Hallo iedereen,

Hier ben ik nog een keer. Welkom aan de nieuwe volgers, merci dat jullie een berichtje na laten,
altijd leuk om te lezen, het heeft hier wat rustig geweest, omdat men ouders die in september 30 jaar getrouwd zijn, gevraagt hebben als ik de uitnodigingen wil maken, Ze willen een groot feest geven dus moest er een mooi simpele uitnodiging gemaakt worden,  ik heb een voorbeeld gemaakt en daarna als het goed was de eerste delen gemaakt voor de uitnodigingen het zijn er 63.
Nu laat ik jullie in spanning wachten tot ze klaar zijn, dan zal ik ze even tonen aan jullie.
maar ondertussen heb ik ook niet stil gezeten een collega van mij is 2 weken geleden verhuist.
Zij had vrij dag een housparty gehouden. Dus ik moest een kaartje maken é.











Het is een kaartje geworden zonder stempel afdrukje. vond ik ook eens leuk om te doen. men collega was er super blij mee. Ik heb men nieuwe collectables van marianne design kunnen uit proberen, deze zijn deze week toegekomen. Hierbij heb ik ook rekening gehouden met haar lievelingskleuren. En binnenin had ik een bon gestoken van de casa. Hopelijk vinden jullie het  weer een leuke kaart.


Merci voor jullie bezoekjes en leuke reacties, hopelijk tot de volgende post.
Groeten Lodia

Reacties

  1. Een superleuke verhuiskaart heb je gemaakt Lodia, heel leuk gedaan.
    Afgelopen week, we hadden een huisje in Cadzand-Bad, ook nog even de Casa in Knokke binnengelopen - die hebben we hier in Nederland niet, afin in Zwolle toch niet, je mist toch wel wat als Belg in het Noorden ;) .
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten