Een lente Verjaardagskaart!

Hallo iedereen,


Hier ben ik eindelijk na een maand den half.
Sorry dat je weinig van me hoort.
Thuis moeten er ook dingen gebeuren...
We zijn onderandere bezig met de tuin voor de kids 
en zorgen dat we eens een terras hebben.

Dus daarbij kom ik eindelijk nog eens met een kaart.
Ik ben er super trots op.
Deze keer is het een lente verjaardagskaart
met veel bloemen en vogels,
de kaart is ook weer een beetje shabby shic...
Al het materiaal komt van de action...
Hopelijk vinden jullie het een geslaagde kaart.














Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia.

 

Reacties

  1. Ik had je al gemist ja...maar soms gaat ander werk voor...Je kaartje is prachtig ...wat een mooie bloemenzee erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten