pensioen 65!!

Hallo iedereen,


Vandaag ben ik hier weer met een kaartje.
Deze keer een kaartje voor een collega die met pensioen is en 
ook 65 is geworden.

Dus je ziet wel ik zit niet stil, maar het is allemaal tussen door.
Daarvoor mijn excuses dat ik niets achterlaat bij jullie op jullie blog.
Ik weet dat het bij jullie allemaal prachtig is.
Hopelijk vinden jullie het hier ook weer mooi. 

Ook weer een kaartje zonder stempel.
met alle materialen van de action.
Daarnaast had ik ook een hangertje gemaakt voor aan de cadeautas.













Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia


Reacties

  1. Een heel mooi kaartje voor je collegaatje gemaakt Lodia...dat zal ze zeker wel gewaardeerd hebben...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten